dinsdag 17 mei 2011

Social media en e-mailmarketing gaan hand in hand met de feedback functionaliteit

Slimme marketeers weten dat effectieve marketing - in essentie - uitsluitend gaat over het bouwen van een loyale community of klantendoelgroep - mensen die uw merk en producten aan anderen adviseren. Internet is hiervoor het ideale medium waarbij e-mailmarketing voor marketeers nog steeds het favoriete kanaal is.

GraphicMail wil e-mail interactiever maken. Denk hier eens over na: een van de redenen waarom gebruikers zo dol zijn op Facebook is omdat zij kunnen reageren op posts van anderen: via een geschreven reactie of de button ‘I like this’ reageren volgers op wat u (of uw bedrijf) heeft gezegd. E-mailmarketing mag dan het best presterende online marketingkanaal zijn, dat betekent natuurlijk niet dat we geen functionaliteiten kunnen inzetten die andere online kanalen zo aantrekkelijk maken.



De volgende stap: Feedback functionaliteit toevoegen aan uw e-mail footer

U kunt nu de Feedback functionaliteit activeren in uw e-mail footer. Dit geeft uw lezers de kans een reactie op uw nieuwsbrief achter te laten. Deze reactie wordt geplaatst onder de online versie van uw nieuwsbrief.

Hoe het werkt: De e-mail footer ‘Reageer op deze nieuwsbrief’ onderaan uw e-mail linkt naar de online versie van uw nieuwsbrief. Lezers die de nieuwsbrief via e-mail ontvangen, kunnen via deze link hun reactie achterlaten die - na uw autorisatie - wordt toegevoegd aan uw nieuwsbrief. Iedereen die uw nieuwsbrief online leest, wordt de mogelijkheid geboden deze reacties te lezen en zelf ook te reageren.

De reacties op de nieuwsbrief worden opgeslagen in uw account onder >> Publiceren >> Feedback. Er worden geen reacties online geplaatst voordat u deze heeft geautoriseerd. U kunt hier tevens de optie activeren dat u reacties van lezers dagelijks of wekeliks via e-mail ontvangt.

Activeer de Feedback functionaliteit en laat ons weten wat u ervan vindt!

Bent u op zoek naar meerdere mogelijkheden uw nieuwsbrief interactiever te maken? Vergeet niet de ‘Like’ button die GraphicMail eerder introduceerde. Deze kunt u plaatsen in uw nieuwsbrief header. Via deze button laten lezers via Facebook weten dat zij de nieuwsbrief waarderen.




Van uw e-mailmarketing ook een succes maken samen met GraphicMail?

Neem voor meer informatie over al onze mogelijkheden contact met ons op via

support@graphicmail.nl

Probeer GraphicMail 60 dagen gratis. U krijgt
200 e-mailcredits & 5 SMS credits kado!
Geheel vrijblijvend!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen