vrijdag 25 juni 2010

Haring Happen met GraphicMail

Woensdag aanstaande gaan wij van GraphicMail naar het strand. Niet zomaar natuurlijk, maar om een harinkje te happen. En ja, dat kan ook bij de visboer om de hoek, maar op 30 juni is de 1e e-commerce haringparty, georganiseerd door ICEPAY en GraphicMail is sponsor!

Aangezien wij houden van strand en haring, maar vooral ook van alles wat te maken heeft met e-mailmarketing en e-commerce, leek ons dit de ideale combinatie. Geen formaliteiten, wel kennis maken en ervaringen uitwisselen met branchegenoten en andere vakidioten. Veel van onze klanten houden zich bezig met e-commerce en gebruiken ons product om hun eigen klanten op de hoogte te houden van hun activiteiten. En wij staan altijd open voor een goed gesprek over ontwikkelingen, nieuws en verbeteringen. O ja, voor nieuwe kansen en mogelijkheden natuurlijk ook...

De e-commerce haringparty wordt georganiseerd door ICEPAY, omdat moederbedrijf InterAmbition 10 jaar bestaat. Voor alle klanten van ICEPAY en alle leden van Thuiswinkel.org. En GraphicMail is dus sponsor.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen