dinsdag 9 maart 2010

Overname OutboundMail door GraphicMail

GraphicMail breidt in Nederland verder uit door de overname van OutboundMail per 1 maart. Wij hebben, als grote speler in de Nederlandse markt voor e-mailmarketing software, veel kennis en techniek in huis en zijn daarom door OutboundMail gekozen als overnamepartner om hun klanten beter te kunnen bedienen.

Bernard-Jan Bierens, eigenaar van GraphicMail: “E-mailmarketing wordt steeds specialistischer. Wij kunnen met volle aandacht inspringen op de wensen en eisen van onze klanten en de markt in zijn geheel. GraphicMail is continue bezig met het verbeteren van de dienstverlening en wij gaan er vanuit dat de klanten van OutboundMail dan ook snel gewend zullen zijn aan de hoge kwaliteit van ons product en onze service.”

Ook ons klantenbestand blijft groeien met recente aanwinsten als KPN en Q-music.

GraphicMail is specialist op het gebied van e-mailmarketing. Wij staan voor gebruiksvriendelijke, betaalbare e-mailmarketing software, waarmee zowel het MKB als het grootbedrijf gericht en succesvol de dialoog aangaat met diverse doelgroepen.

Met meer dan 8.000 tevreden klanten en kantoren in 16 landen zijn wij één van de grotere spelers op het gebied van e-mailmarketing software. GraphicMail is de ideale oplossing voor kleine bedrijven maar ook organisaties als Siemens, Microsoft, KLM en Oxfam zetten GraphicMail in om effectief te communiceren met relaties, prospects, distributeurs, leden en personeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen