woensdag 24 maart 2010

Is de iPad van toegevoegde waarde voor e-mailmrketing

Ondanks dat het nog even zal duren voordat de Ipad in Nederland te koop zal zijn kijken wij er bij GraphicMail naar uit.

De nieuwste gadget van Apple is een draagbaar multimedia apparaat met de grootte van ongeveer een a4tje. Deze tablet-pc met touch screen is speciaal bedoeld voor het lezen van boeken, het luisteren van muziek, surfen op het web en het lezen van e-mails op elke gewenste lokatie!


Dus even onderuit op de bank je mail checken, in de trein rustig doorwerken of op een onbewaakt moment de Ipad pakken en op je gemak wat surfen of foto's bekijken, en als je dan toch bezig ben kun je net zo goed even je e-mails lezen. Allemaal momenten voor u als bedrijf onder de aandacht te kunnen komen met een mooie, goed uitziende nieuwsbrief op a4 formaat! Met natuurlijk een link naar uw website, een promo code, een specifieke aanbieding of andere interessante informatie voor uw doelgroep.

E-mail is nog steeds het meest gebruikte communicatiemiddel voor bedrijven. Met de ontwikkeling van zogenoemde 'hand helds' als de Ipad zal dit alleen maar blijven groeien. De verwachting is dat er snel meerdere fabrikanten komen met een zelfde soort apparaat dat je gewoon meeneemt en aanspreekt op een tijdstip en lokatie dat het jou het best uitkomt.

Wij zien de Ipad dus als een mooie aanvulling om op een ontspannen manier je e-mail te kunnen lezen. En een mooi moment om met een goede nieuwsbrief of e-mailmarketing campagne onder de aandacht te komen.

Wij hebben in ieder geval al een Ipad besteld om deze eens goed te testen. We houden u op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen